קורס בסיס בשיטת ORB

שיטת ORB היא שיטה בלעדית המשלבת בין טיפול רגשי ואימון אישי, היא מתאימה לאנשים, מטפלים ומאמנים. כאשר אנחנו חווים קושי/אתגר/בעיה בחיים אנחנו מתחילים באופן טבעי לחפש פתרון, טבעו של האדם הוא להטיב עם עצמו, העניין הוא שאנחנו לא תמיד יודעים מה שורש הבעיה, ואיך לטפל בבעיה באופן יסודי, והכוונה כאן טיפול ברובד הרגשי, פיזי ומנטאלי.

שיטת ORB מאפשרת לכם לאתר את המקור לאתגרים בחיים שלכם, מהרגע שבוצע תהליך הזיהוי מתחיל תהליך טיפול ברמת המחשבה, רגש אמונה והצד הפיזי (לצורך ריפוי מלא), מיד לאחר מכן תצליחו לראות אפשרויות שהיו חסומות בפניכם בעבר ומאותו הרגע תוכלו לשפר כל תחום בחייכם (כן אני ממש מתכוונת לשיפור משמעותי), תוכלו ללמוד איך להרוויח יותר כסף, איך למצוא את הבן זוג הנכון לכם, לשפר את מערכות היחסים עם הילדים שלכם, לשפר את הזוגיות שלכם, וכל זאת הודות להסרת המכשולים בחיים שלכם.

אתם עומדים ללמוד את אחד הכלים הטיפוליים/אימוניים הפרקטיים ביותר, אין לי ספק שהשימוש בשיטה הבלעדית יעזור ויעצים כל אחד מכם כאדם, מטפל או כמאמן.

במסגרת הקורס יעברו המשתתפים תהליך טיפולי ואימוני באופן אישי, הכולל הדגמות, סימולציות ותרגילים אימוניים.

הקורס מקנה אפשרות לקבל תעודת מטפל בשיטת ORB לצורך זה יש לבצע פרקטיקום (הכשרה מעשית), ליווי והנחיית מטופלים מהקליניקה הפרטית.

יתרונות שיטת ORB:

מה תקבלו בקורס?

הפיכת ידע מצטבר לשיטת עבודה מקצועית

רכישת כלים אימוניים פרקטיים להצלחה

התאמת שיטת עבודה פרטנית למטופל

חשיפה לשיטות הטיפול המובילות בעולם

פתרונות מקצועיים למצבי תקיעות

יצירת תוצאות והצלחות

שיטה שתעזור לכם להגיע לקליניקה מלאה במטופלים

יותר מ 50 פרוטוקולים טיפוליים ואימוניים ליישום מידי בקליניקה

הקורס מתאים:

הצטרפו לכל האנשים שכבר הצליחו לשנות את חייהם עם שיטת ORB

בואו ללמוד להיות מטפלים שמובילים אנשים
לחיים משמעותיים בקלות ובפשטות!

לפרטים והרשמה