קורס התמחות טיפול בלחץ, שחיקה וחרדות

קורסים למאמנים, מטפלים ולקהל הרחב

מחקרים מראים שהאנרגיות הנפשיות מתדלדלות עד כדי כך ש 30% מהאוכלוסייה בעולם המודרני סובלת מבעיות נפשיות כגון :מצב כרוני של לחץ, חרדות, דכאון, עצבנות ופחדים.

קורס טיפול בפחדים, חרדות ודאגנות יתר

ימים לא פשוטים עוברים על עם ישראל, כל אחד ואחת מאיתנו נמצא כרגע בהישרדות, הגוף שלנו מנסה לעכל את מה שאנחנו רואים , שומעים וחווים.
המוח שלנו רואה ושומע הכל וכמה שנשמור על עצמנו כולנו חווים עכשיו טראומה.


בדיוק עקב כך מאוד חשוב שכל אחד ואחת מאיתנו ידע מה לעשות , כיצד להתמודד עם התקופה הלא פשוטה ומעבר לכך איך להיות מסוגלים לעזור לעצמנו כדי שנוכל להיות מסוגלים לעזור לסביבה שלנו.


הקורס יקנה לכם כלים להתמודד עם המצב הקטסטרופלי שכולנו נמצאים בו ויותר מכך בקורס תלמדו מה לעשות ביום שאחרי, היום שהגוף שלנו יצא ממצב של הישרדות יציף אצלנו את הטראומות כי כולנו נחשפנו אליהם, בזמן הזה מאוד חשוב שנגיע עם הכלים הנכונים לנצח .


חשוב לי להגיד באופן אישי, שזאת האחריות של כל אחד מאיתנו ללמוד את הכלים האלו כדי לעזור לעצמנו ובעיקר לבני משפחתנו, ילדינו שאין להם את הידע ואת הכלים להתמודד אם הזוועות שכולנו רואים.

זה לא עוד קורס זה צו השעה להציל את הנפש שלנו.

סטרס גורם להפרשת הורמונים בגופנו שרק מגבירים את תחושת הלחץ שלנו, הורמונים כמו אינסולין וקורטיזול יוצרים מצב של לחץ, רעב למתוק וחוסר שקט. חוסר השקט בא לידי ביטוי גם בדאגות חוזרות ונישנות, אנחנו דואגים כמעט מכל דבר מדברים אמיתיים ומדברים משוערים, הדאגה מגבירה את תחושת הסטרס בגופנו מה שיוצר מצב חמור יותר של חוסר איזון שמתגבר לחרדות.

 

חרדה היא מצב פסיכולוגי או פיזיולוגי בו האדם חש אי שקט פיזי ונפשי, בשל מחשבה שמשהו רע עומד לקרות. מחשבות מעוררות חרדה עשויות להיות מחשבות הן על איום וסכנה ממשיים והן על דברים דמיוניים, ועשויות להופיע באופן מודע כמו גם שלא במודע. החרדה מתאפיינת בתחושות פיזיות כגון דופק מהיר, נשימה מהירה, הזעה, רעד ותחושת עילפון/סחרור וכן במתח נפשי, חשש, דאגה ותחושות פחד. חרדה נבדלת מפחד בכך שהיא רגש שלילי מעורפל שאינו קשור לגירוי חיצוני מסוים, או הקשור לגירוי הנתפס כסכנה עתידית, בעוד שפחד הוא תגובה לסכנה ממשית ומיידית. חרדה יכולה לשתק את האדם מכל פעילות בחייו, ויכולה להגיע לדיכאון. ישנם אנשים שהחוסן הנפשי שלהם נמוך והם מועדים יותר לסבול מפחדים, דאגות וחרדות.

 

מצב קבוע של סטרס בגוף יגרום למחלות כרוניות כמו : סכרת, לחץ דם גבוה, בעיות במערכת העיכול, דלקות בגוף וסרטן. הגוף שלנו לא בנוי לרמת סטרס כזאת גבוהה הוא מחזיק מעמד עד שהוא קורס!

 

הטיפול בחרדה מתחיל בטיפול בדאגה , כלומר במחשבות שיוצרות דאגה אצל האדם, כולנו דואגים, השאלה היא מה אנחנו עושים את הדאגות שלנו.
כאשר מטפלים בדאגות ועושים שם סדר תחושת הסטרס הולכת ויורדת ואתה כמובן החרדה. הטיפול הוא בשינוי דפוסי חשיבה והתנהגות מול הדאגות שלנו, וכולל כמובן שינוי בצעדים קטנים שמותאמים באופן אישי לכל אדם. לאורך זמן האדם ידע איך להתנהל מול המחשבות, רגשות, תחושות שלו שיוצרות אצלו דאגה ולא יגיע למצב חרדה בכלל.

רק טיפול מעמיק שכולל התייחסות נפשית, מנטאלית, וגופנית יביא לתוצאות לאורך זמן.

אחרי 12 שנות ניסיון אני יכולה להגיד לכם שלא ניתן יהיה להתקדם בטיפול או באימון אישי ללא מתן מענה למה שיוצר אצל האדם דאגות, פחדים, וחרדות. ברגע שנותנים מענה למקום הזה ניתן להתקדם הלאה לחלק האימוני של הטיפול.

יתרונות שיטת ORB:

מכללת אפקט דואגת לכם גם אחרי שסיימתם ללמוד, אנחנו נלווה אתכם לקליניקה עצמאית בתחום האימון והטיפול

מה תקבלו בקורס?

הפיכת ידע מצטבר לשיטת עבודה מקצועית

רכישת כלים אימוניים פרקטיים להצלחה

התאמת שיטת עבודה פרטנית למטופל

חשיפה לשיטות הטיפול המובילות בעולם

פתרונות מקצועיים למצבי תקיעות

יצירת תוצאות והצלחות

שיטה שתעזור לכם להגיע לקליניקה מלאה במטופלים

יותר מ 50 פרוטוקולים טיפוליים ואימוניים ליישום מידי בקליניקה

הקורסים מתאימים לכל אדם בעל הכשרה או ניסיון בתחומי האימון והטיפול: מטפלים, מאמנים, מורי תטא הילינג, מטפל אלטרנטיבי, מטפלים אנרגטים, מאמני NLP וכל עיסוק הנוגע בשינוי התנהגותי ומחשבתי.

בואו ללמוד להיות מטפלים שמובילים אנשים
לחיים משמעותיים בקלות ובפשטות!

לפרטים והרשמה