הדרך הטובה ביותר לעשות טוב יותר עבור הקרובים אליכם, הזולת – ובעיקר לעצמכם

מהו הדבר הכי טוב שעשיתם כלפי אחרים?

אם אתם מתלבטים לגבי התשובה – ייתכן מאוד שאתם משתייכים לקבוצה מאוד מיוחדת, אשר הערך שלה לחברה הוא אחד מהגדולים ביותר. מדובר באלו אשר מוכיחים שגיבורי על לא חייבים מדים וגלימות, אלא רק רצון טוב לעזור לאחר ולחלוק איתו את כל מה שאפשר – וייתכן שגם הפכתם את האהבה למקצוע טיפולי ומספק.

במידה והזדהיתם עם האמור לעיל, אנו בטוחים שתשמחו לגלות כי ישנה דרך בה תוכלו גם ליהנות מחשיפה לאינספור תחומים עמוקים ומרתקים כמו עולמות ה-NLP, האימון האישי, הטיפול הרגשי, CBT ועוד, לצבור כלים מתקדמים מנושאים עתיקים ומוכרים כגון נומרולוגיה, פרחי באך, דמיון מודרך, תקשור וכו' ואף לקבל הסמכה לעסוק במקצועות מבוקשים כמו תזונה, קואוצ'ינג, טיפול בחרדות, פחדים, לחצים אכילה רגשית וכדו' ובכך בעצם להתפתח מספר שלבים קדימה תוך זמן קצר משמעותית – איך, מתי ולמה? כל התשובות לפניכם:

הקורס שהצליח למקד הכל לשנה אחת

"חלק מהנושאים אשר נלמדים במכללה הם כאלו שנלמדו בנפרד במגוון מוסדות שונים" מספרת בטי שרם-אדרי, מייסדת מכללת אפקט ומפתחת שיטת ORB. "ישנם אנשים אשר הצליחו ללמוד את כולם במתודה המסורתית, אך בסופו של יום התמונה הגדולה הייתה כזו: הם נהנו מגישה לידע רב, אך נדרשו מהם שנים רבות וסכומי כסף גדולים בכדי להגיע לפרקטיקה הטיפולית. לא מעט מאמנים נאלצים לשים את הקריירה בצד כדי להספיק להשכיל בכל התחומים הרלוונטיים עבורו, בעוד ניתן למצוא מטפלים בעלי סט כישורים מוגבל מפני שאין להם את הזמן להשקיע בכדי ללמוד ערוצים חדשים. מנגד – נתקלתי במגוון אנשים מדהימים אשר רצו לעסוק בתחום אבל לא ידעו מאיפה להתחיל, ואיך." מגוללת שרם-אדרי.

"הבנתי את הכאב והקושי שגם אני חוויתי, והחלטתי לעשות מעשה – למצוא את הדרך המאוזנת והאפקטיבית בה כל אחד, כולל אלו אשר טרם עוסקים בתחום ליהנות מסילבוס מגוון אשר מתאים לרמת הידע והיעדים השונים אשר עומדים בפני התלמידים, ובכך לייצר "סופר הכשרה" שבה כל בוגר יוכל ליהנות מהכשרות רבות ולהשלים פערי ידע שדרשו עד כה 5 שנים לכל הפחות – וכבר ניתן למצוא מגוון מהבוגרים שלנו אשר הצליחו להגיע ממצב של צעדים ראשונים בתחום לבעלי קליניקות או כאלו אשר כבר פעלו שנים בתחום, וכעת הם הצליחו למצוא את נקודות החוזק שלהם ולייצר בידול איכותי אל מול המתחרים שלהם."

מה מצפה לכם?

"ישנן מספר אפשרויות בכדי לייצר חופש בחירה ולתת מענה גם למתחילים וגם למנוסים, וניתן למצוא את הקורס המלא אשר נפרש על פני 32 שבועות וכולל כ-190 שעות הכוללות קורסים שונים המועברים על ידי והתנסות מקצועית, והכל כדי שתוכלו ללמוד היישר ממני ללא מתווכים ולהגיע לסוף ההכשרה כאשר אתם מחזיקים גם בידע תאורטי וגם בניסיון פרקטי.

אלו חלק מהנושאים אותם תלמדו בקורס המורחב:

  • אימון אישי (קואוצ'ינג)
  • טיפול רגשי
  • התמחות בלחץ נפשי, שחיקה וחרדות
  • התמחות באכילה רגשית
  • לימודי תזונה
  • קורס נומרולוגיה
  • דמיון מודרך
  • תקשור
  • פרחי באך ועוד

"היתרון של השיטה הוא שבניגוד למקומות אשר מלמדים רק מקצוע אחד בכל פעם, כל אחד מהתלמידים במכללה נחשף לקשר אשר נמצא בין התחומים הטיפוליים השונים ובכך ניתן לראות איך ניתן להרחיב את היצע הטיפולים ואת סט הכישורים, ולהעניק פתרונות מותאמים מבלי להישאר מקובעים ובכך להועיל למטופלים שלכם – וגם לכם. לדוגמא – מאמן אישי אשר מקבל גישה לגישת הטיפול הרגשי מסוגל להציע למטופלים שלו טיפול מעמיק הרבה יותר ואף להצליח למצוא את סיבת השורש אשר מניעה את כלל התהליך ובכך – להעניק טיפול שיחזיק לאורך זמן עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר."

הדרך להפוך לאנשים טובים יותר מתחילה עכשיו

"ההרשמה למחזור הקרוב נמצאת בעיצומה" מוסרת שרם-אדרי "הלימודים בקורס השנתי מתחילים ב-3.10, וגם אם אתם מעוניינים להתחיל בעצימות נמוכה יותר, לעבור השתלמות בתחומים מסוימים או לחוות את החומר הלימודי בצורה אינטימית יותר, ניתן למצוא מגוון מסלולים ואפשרויות אשר יאפשרו לכם ללמוד בקצב שלכם וליהנות מקוסטומיזציה שלא ניתן למצוא כמעט במכללות אחרות בארץ".

רוצים לשמוע עוד על הקורס? לחצו כאן לכל המידע ולהרשמה >>

כתבות נוספות