שיטת ORB - לאימון וטיפול רגשי
קורס לקהל הרחב

אם אתם מתמודדים עם קושי או בעיה כבר הרבה זמן, והקושי ממשיך לחזור לחייכם למרות שכבר טיפלתם בו, שיטת ORB היא השיטה שתעזור לכם אחת ולתמיד להשתחרר מהקושי.

לפרטים והרשמה

שיטת ORB השיטה הייחודית שתאפשר לכם:

למי שיטת ORB מתאימה?

השימוש בשיטה הבלעדית שפיתחה בטי אדרי שרם, יעזור ויעצים כל אחד ואחת מכם, לא משנה בכמה שיטות ניסיתם לטפל בעצמכם או כמה שיטות למדתם שיטת ORB היא השיטה שתעזור לכם לעשות זאת באופן פרקטי ומהיר, וכן אתם לא תאמינו עד שתנסו.

שיטת ORB היא שיטה בלעדית המשלבת בין טיפול רגשי ואימון אישי (מנטלי), היא מתאימה לילדים מגיל 8, לנשים, לגברים ולכל אדם אשר חווה קושי בחייו.

כאשר אנחנו חווים קושי/אתגר/בעיה בחיים אנחנו מתחילים באופן טבעי לחפש פתרון, טבעו של האדם הוא להטיב עם עצמו, העניין הוא שאנחנו לא תמיד יודעים מה שורש הבעיה, ואיך לטפל בבעיה באופן יסודי, מחפשים את הפתרון המהיר ונשארים תקועים עם הבעיה להרבה שנים .

שיטת ORB מאפשרת לכם לאתר את המקור לבעיות ולקשיים בחיים שלכם, מהרגע שבוצע תהליך הזיהוי (אבחון ) מתחיל תהליך טיפול ברמת המחשבה, רגש אמונה והצד הפיזי (לצורך ריפוי מלא), מיד לאחר מכן תצליחו לראות אפשרויות שהיו חסומות בפניכם בעבר ומאותו הרגע תוכלו לשפר כל תחום בחייכם (כן אני ממש מתכוונת לשיפור משמעותי), תוכלו לרדת במשקל ולשמור עליו, להשתחרר מפחדים וחרדות, ללמוד איך להרוויח יותר כסף, איך למצוא את הבן זוג הנכון לכם, לשפר את מערכות היחסים עם הילדים שלכם, לשפר את הזוגיות שלכם, וכל זאת הודות להסרת המכשולים בחיים שלכם.

שיטת ORB היא כמו נווה מדבר היא בדיוק גלגל ההצלה שאתה זקוק לו שכמעט אבדת תקווה

שיטת ORB – התבוננות, שחרור , בנייה מחדש
השיטה הבלעדית לאימון וטיפול רגשי

בואו ללמוד איך להשתמש בכישורים שלכם כדי להשיג את כל מה שאתם רוצים בחיים.

הצטרפו למאות אנשים ששינו את חייהם עם שיטת ORB

לפרטים והרשמה