מה עושים עם הרגשות שלנו?

בימים טרופים אלה שרובנו מתמודדים עם רכבת הרים רגשית שנעה בין הפחדה להרגעה, שעמום ליצירה, לחץ לרוגע חשוב לי לעזור לכם ללמוד איך להתמודד עם הרגשות שלכם (וכן זה יכול להתאים לעבודה מול הילדים שלכם).
אז מה חשוב שנדע על הרגשות שלנו:

1. רגש שנכנס אליכם נועד לצאת, רגש לא נועד להיתקע בתוכנו, לכן חשוב מאוד שננשום את הרגש, ניתן לו מקום נגיד אפילו בקול רם מה שאנחנו מרגישים, ולאט לאט נשחרר אותו לדרכו.

2. רגש הוא מצב זמני שאנחנו חווים, רגש עולה כמו גל ולאט לאט יורד בעוצמה שלו, תזכרו גם זה יעבור תהיו חזקים ואל תתנו לרגש לשנות את התוכניות שלכם, תזכירו לעצמכם שגם זה יעבור.

3. רגש אם נותנים לו תופס שליטה על החיים שלכם, תתפסו פיקוד על החיים שלכם, תבחרו לשלוט ברגש דרך הסחות דעת שאתם יכולים לעשות, תגידו לעצמכם אני מבין שאני מרגיש עכשיו __ וזה בסדר וביחד עם זאת אני בוחר עכשיו ל: שיר, לנשום, לקפוץ במקום או כל דבר שיהיה הסחת דעת עבורכם.

4. רגש הוא לא האמת היחידה ניתן לפקפק בו בכל רגע נתון, זה שאני מרגיש רגש מסוים ברגע נתון לא אומר שאני חייב להרגיש אותו כל היום, אני יכול לבחור להציף ולחוות רגש חיובי בכל רגע נתון.
רגש משתנה בשניה!

5. הפתרון לרגש שלילי הוא לענות על הצורך האמיתי שלו.
רגש זקוק ליחס שלכם תקבעו זמן כל יום לאוורר את הרגשות שלכם.

6. רגש הוא מילה אחת ולא סיפור שלם, תרשמו במילה מה הרגש שמציף אתכם היום, ברגע שתבינו בדיוק מה אתם מרגישים יהיה לכם יותר קל לתת מענה לרגש שלכם.

 

כתבות נוספות