למגנט עושר הלכה למעשה

האם אתם באמת רוצים להיות עשירים? חלק יענו כן וחלק יענו לא, ומאחורי כל תשובה עומד עולם שלם של אמונות ודעות קדומות. הרבה אנשים רוצים מעטים באמת עשירים .
למה ?
מה שאתם לא יודעים הוא שהמח הקדמוני שלנו מתוכנת לרדוף אחרי ביטחון ונוחות כן ממש כך , זאת ברירת המחדל שלנו ( מעבר לזה המוח שלנו יספר לנו שזה לא בסדר לרצות להיות עשירים ) ולכן הסיכוי שנגיע לעשירות הוא מאוד קטן רוב האנשים לא יגיעו לעשירות ולא לביטחון ולא לנוחות !
ידעתם שביהדות נדרש מאיתנו להתפלל לעשירות ולא לפרנסה , מה זה אומר ?
שאנחנו זכאים לעושר שבורא עולם מחלק בחינם .
עושר הלכה למעשה

5 שעות שישנו לכם את החשיבה על עשירות, יציתו בכם את האש , יתנו לכם את הידע ואת הפרקטיקה איך להגיע לעשירות (וכן לא משנה בני כמה אתם)
אז האם הגיע הזמן שלכם לשנות את זה ?
בואו ללמוד איך להיות עשירים ?
כן זאת לא סיסמה זה פשוט דרך חדשה למוח , הנחיות חדשות ובעיקר רצון אמיתי להיות עשיר , כן לרצות להיות עשיר יותר מאשר לרצות ביטחון ונוחות .
חשוב מאוד 👇
זה לא כנס זאת סדנה והדבר היחיד שאני אמכור לכם בסדנה הוא את הידע ופרקטיקה שאותם תיקחו לחיים ליישום הלכה למעשה.
כל הידע והפרקטיקה שיוצג בסדנה הוא מוכח , מבוצע ומיושם על ידי ולכן אני עומדת מאחורי כל מילה , בסדנה אתם תראו ממש איך דרך הידע והיישום שהגיעו אלי הצלחתי להרים עסק (מכללת אפקט ביבנה , להוציא לעולם שיטת טיפול ORB ) ולעשות הכל עם מעט כסף , איך הצלחתי להרים כנס ענק עם מינימום כסף וזה בניגוד לכל מה שאמרו לי , מעבר לזה אחשוף איך הצלחתי להגיע ממטפלת בקליניקה למנהלת מכללה , מפתחת שיטה ומלמדת מאות תלמידים

אז אם אתם באמת אבל באמת רוצים לחיות בעשירות הסדנה הזו עבורכם 👇
5 שעות שבהם נבנה ביחד את ✨בניין העושר שלכם✨ כן ממש תוכנית אישית , אתם תזהו באמצעות מדיטציה איפה אתם נמצאים עכשיו ברמת האמונה (עושר או הישרדות ) , תלמדו איך אפשר להתעשר בלי כסף ( כן זה מטורף ) והכי חשוב תכתבו תוכנית אישית לעושר שלכם .

תירכשו לעצמכם כרטיס כניסה לעולם העושר

לפרטים והרשמה