קורס תזונה ואכילה רגשית בשיטת ORB

השילוב המנצח בין עולם התזונה לעולם הרגשות והמחשבות

לפרטים והרשמה

קורס תזונה בשיטת ORB יעניק לכם שילוב מנצח בין עולם התזונה לנפש האדם, בואו ללמוד להתאים את התזונה באופן מדויק, יעיל ופרקטי עבורכם ועבור הסביבה שלכם, במקום לרדוף אחרי דיאטות ומתכונים תקבלו את הידע והפרקטיקה שיתאימו בדיוק עבור הגוף והנפש שלכם, כך תצליחו בלי מאמץ להשיג את המטרות שלכם מול הגוף והבריאות שלכם.

בואו ללמוד לחיות עם הגוף והמח שלכם בשלום, עולם התזונה יפתח בפניכם את האפשרות לחיות סוף סוף בהתאמה לגוף שלכם, ללא מאמץ ותסכול והכי חשוב , אתם תחוו שקט ושלווה גופנית ונפשית, מה שיעזור לכם להתקדם בכל תחום בחייכם.

לפרטים והרשמה

המרצים

נטלי אלפסי

נטורופתית N.D ומאמנת רגשית בשיטת ORB מתמחה באכילה רגשית

מובילה נשים ליצירת שינוי בחיים ועוזרת להן להפוך להיום הנשים שהן רוצות להיות , מתמחה בשחרור אכילה רגשית וירידה במשקל מתוך אהבה עצמית ושינוי הרגלים. אני מאמינה שלכל אחת מאיתנו מגיע לחיות חיים בריאים שלמים ומאושרים,
לתחום הטיפולי הגעתי מתוך רצון לרפא את עצמי אחרי ששנים סבלתי ממערכת יחסים הרסנית עם האוכל עד לכדי הפרעות אכילה הצלחתי לגשר בין הרצון לרדת במשקל לקושי הגדול בישום והבנתי זה הרבה יותר עמוק מזה , אפשר לעשות שינוי מתוך אהבה מתוך חיבור לגוף ולעצמי רק אחרי שעשיתי שלום עם מי שאני הצלחתי לסגל אורח חיים בריא ומאוזן והיום זאת השליחות שלי.
מטפלת בנתניה , יבנה ובזום

לינוי חשואל

 נעים להכיר, אני לינוי חשואל

תזונאית קלינית, תזונאית ספורט, מטפלת בשיטת נון דיאט, מטפלת רגשית מוסמכת בשיטת ORB ומטפלת בדמיון מודרך.

אני זוכרת את עצמי נערה בת 15,שכל משאלתה היא לרזות, חיפשתי באובססיביות אחר הדיאטה "היעילה" ביותר ואחר פתרונות מהירים כמו: מדבקות, שייקים ותפריטים. נכנסתי ללופ של התעסקות ומחשבות על הרזיה, אבל עם אמונה חזקה שאני לא יודעת להתמיד ושאני חלשה בדיאטות. ההתעסקות נמשכה שנים  ויצרה אצלי, תוצאה הפוכה ועלייה קיצונית במשקל עד כדי,הפרעת אכילה.

לימים החלטתי שדי, משהו לא עובד ואני רוצה אחרת בשבילי, רציתי להשתחרר מההתעסקות, מהחוקים ומההגבלות ולצאת מהתקיעות המחשבתית והפיזית שהייתי בה, וכך בצעדים קטנים, אך משמעותיים, השגתי את מה שחיפשתי כל כך.

פיתחתי שיטה פרקטית שעובדת!

ועוזרת להמון אנשים להשתחרר מכבליה הנוקשים של הדיאטה

בשיטה שלי, אלמד אותך איך לזהות את הצרכים האמיתיים של גופך, איך להתחבר מחדש לתחושות הרעב והשובע שלך, אתן לך כלים פרקטיים שיעזרו לך להחזיר את השליטה וההנאה באכילה שלך ללא רגשות אשם,

והכי חשוב, השיטה והכלים האלה נשארים איתך לכל החיים כי הם פשוט לא פלסטר ולא עוד טרנד של דיאטה, הם עובדים בכל זמן ובכל מצב!

הערות

סך הכל 3 שעות לימוד פעם בשבוע למשך 23 שבועות.

מאמני שיטת ORB בסוף הקורס יקבלו תעודת מאמן תזונה.

פתיחת שנת הלימודים:

ימי רביעי 20.12.23 בשעה 17:00-20:00

לפרטים והרשמה